Wajarkah pelajar kaki komplen ?

Salam

Pendapat aku tentang aduan (walaupun dah lama, rujuk gambar di bawah) ni sebenarnya tak wajar… sebab apa…..sebagai pelajar kenalah ada tanggungjawab sebagai seorang pelajar … samalah jugak macam pensyarah… kenalah ikut peraturan politeknik atau mana IPT pon……

Aku tak adalah kata aku bagus……  Aku sendiri pon pernah kena marah dengan pensyarah ….tapi dah memang buat salah, tak jaga disiplin …  memanglah aku sendiri pun panas tapi fikir semua tu untuk kebaikan kita jugak kan.. tapi apapun sebab … semua yang diceritakan kat bawah aku pernah alami (maklumlah aku pun sedang menuntut ilmu di sana).

terpulanglah kepada pendapat masing2 adakah ini wajar atau tak….semua orang ada pendapat sendiri…

Sumber klik sini

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s